Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, July 26, 2011

Shian Hubby Saya Ceri-Beri



Arini saya terlajak bangun pagi coz semalaman melayan perut Hubby saya yg buat hal tu. Ptg smlm pas Hubby balik keja, x henti2 dia kuar masuk tandas. Shian dia tau...sampai lemah bdn dibuatnya. Dlm kul 3pagi camtu, saya paksa Hubby gi Hospital memandangkan sini mana ada klinik swasta 24jam yg buka...last2 gi la kat Emergency nun...huhu...teruja jugak tgk Emergency yg langsung x da patient pun...Doktor pun cam baru bgn tido je...haha...Biasa la kalo kat pedalaman nih kan...x la sebusy di KL atau bandar besar yg lain ;p . Jadinya pagi tadi Doc kasi la Hubby MC utk hari ni. Jam3 nanti baru Hubby keja tapi kalo x ok juga nanti, jwbnya x pi keja la japgi. Skrg lak Hubby keja kat KPP...Kang kalo perut masih meragam, mcmana nak amik report orang awam yg dtg kat balai utk buat report kan???. Tercirit kat situ kang...x ke malu dibuatnya...hahahahahha. Apapun, semoga Hubby saya cepat sembuh...Amin....


2 comments:

  1. Azie, same nasib ngan hubby k.zee la..dia food poisoning, dpt mc gak arini..

    ReplyDelete
  2. oh ye ke kak ;) sian kat hubby...mcm x mau kasi dia mkn kat luar dah...huhu...tapi hubby azie gi keja gak kak zee...dia kata da ok sikit...huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...