Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, July 26, 2011

Kembar Impianku ;p

Semalam saya amat teruja bila tgk blog http://mamakembar3.blogspot.com/ Saya pulak mmg mengimpikan utk dpt anak kembar jadi keterujaan pun mmg tahap gaban la bila singgah ke blog blogger2 yg ada anak kembar...hehe

Ya...saya tau saya da dekat 4taun kawin tapi masih belum ada rezeki nak timang anak tapi X salah kan kalo saya punya impian camtu??? Belah Abah n Mak saya mmg ada sejarah kembar jadi harapan tu tetap ada rasanya....huhu...


Tapi x la saya mengharap sgt cuma mmg kami x kan menolak jika itu rezeki saya suami isteri ;p...Apapun dgn keadaan skrg, saya x kisah kalau pun impian saya tu x tercapai. Asal ada zuriat walau seorang pun itu sudah cukup memadai buat kami suami isteri.

4 comments:

  1. awak sabar dan jgn putus asa ok..saya 5 thn baru dapat hehehe...dah ada keturunan kembar tu mana tau rezeki awak dapat kembar teruskan..yg penting jangan stress2 sangat ok! take care :)

    ReplyDelete
  2. hi weeda...
    thanx dtg singgah sini.saya da lawat blog awak tgk baby awak yg comei tu ;p.berbaloi kan tunggu lama pastu dpt baby yg comei ;)hehe...orait weeda,x stress la...haha

    ReplyDelete
  3. Salam azie. Betul kata weeda tu, jgn mudah give up yer. Apa apa pun, yang penting usaha, tawakal & redha lah dengan ketentuan Allah. InsyaAllah penantian tu nanti akan berbaloi baloi Allah balas :-)

    ReplyDelete
  4. Mama Kembar 3..
    Thanx Kak...Ya Kak,Insyaallah Azie igt pesan akak n weeda.Semoga penantian yg lama mendapat ganjaran yg berbaloi-baloi mcm akak n weeda ;p.aminnnnn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...