Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, July 22, 2011

Belum rezeki saya lagi

***Gmbr nih gmbr taun lepas@2010 masa gi bercuti ngn Hubby kat Pulau Pangkor ;p


Smlm saya dpt info drpd adik sepupu saya yg baru kawin awal bulan 6 ritu...

Adik sepupu saya bunting pelamin...lalalalalalala

Da 6week kandungannya...

Hope sumanya selamat la...

Both Mom n Baby To be ;)

^

^

Saya tumpang happy even hati rasa sayu kerana penantian saya & hubby entah bila akan berakhir...

When???When???When???

Ohhhh...itu suma kuasa Allah swt...

X semua yg kita impikan akan menjadi kenyataan kan? ;p

4 comments:

  1. leez plak selalu motivasikan diri dgn phrase nih: belum ade rejeki + tuhan tau ape yg t'baik utk hamba-Nya + dugaan kita xsehebat dugaan org len. insyaallah.. release sket la tekanan + rasa sedih tu..

    ReplyDelete
  2. yup..itulah leez yg selalu Azie jwb tapi tau ja lah manusia ni leez..lupa yg suma tu Qada' n Qadar dr Allah swt...hanya ikut sedap mulut ja...

    ReplyDelete
  3. sedey kan bila penantian kita tu kta xtaw smpai bila...kuat ke kita utk bertahan? hurmm...kdg2 dgr org peknen kita tumpang hepi tp jauh di sudut hati rasa sayu sgt mengenangkan diri..teringin nk beri "hadiah" buat suami tp apakan daya Allah msh x makbulkan lg...huk2

    ReplyDelete
  4. deqla manjew...
    kita sama2 byk sabar eh mala..insyaallah..ada rezeki kita nanti...aminnnnnn...kalo kita terlalu ikutkan rasa sedey kita...x da makna pun...bila tiba masa..insyaallah...akan ada bayi di dalam pelukan kita...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...