Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, July 28, 2011

Nasi!...Nasi!...Nasi!



Wah...bunyi mcm memberontak pula kan??? Bukan apa...tekak rasa x lalu da mau mkn nasi jadi memandangkan Hubby pun da dpt gaji makanya merengek-rengek manja sikit la mintak mau makan satay. Tekak rasa mo mkn satay gitu....Ahhhhh...ngada2 kan? Mengidam selalu je minah nih...haha...Kalah org mengandung mengidamnya. Manala tau kot kalo saya mengandung, x kan mengidam-ngodam da pasal da puas bertahun mengidam kot...hehe...apa punya merapu la...Apa pun x boleh...kita tiru trademark JAMBU gitu...hehe...Jadi bila Hubby da kata jommmmmmmm...haruslah senyum sambil kasi peace gitu cam gmbr kat sebelah nih....Amboi manisnya...Bini sapa la ni????Uwekkkkkkkkkk...sila muntah bertimba-timba...x marahhhhhhhhh la kwn2...hehe...serius la....

Memandangkan suma gerai ada jual satay...penin juga la kepala ni mau pikir mo mkn kat kedai mana 1 but at last we all decide to eat kat Gerai Jali-Jali. Haruslah mencari port yg dekat ngn laut...calo...calo beta ;p...
Yg kami order hanyalah 15cucuk Satay Ayam + 2ketul Kepak Ayam + ABC Special + Nescafe O
Kami 1st time mkn kat Gerai Jali-Jali ni n the conclusion is...Satay kat gerai ni mmg SODAP...mmg marvelous la rasanya...kira kalo x cicah kuahnya pun...kesedapannya tu x hilang la...huhu so kalo kwn2 dtg ke Sipitang ni...sila la mkn di Gerai Jali-Jali ni okae ;p...see...baikkan saya??? Tolong iklan lagi tu...hehe....








Ini tukang belanja la...lain x bukan incik suami saya la kan???...hehe...Tq ya sayang ;p...Ehhh...arini rasa mcm mau mkn Satay lagi la...haha...melampau pulak kan???


 









 



Ini pulak sapa lagi kan kalo bukan saya???. See...gmbr adalah x ok...adalah blur blur gitu...adalah di ambil oleh incik suami yg x ikhlas nak amikkan gmbr...huhu...Org laki ni susah la kan...nak amik gmbr kat tmpt open pun susah...katanya jakun gitu...padahal kalo da blogger tegar ni harus la ada bahan utk diupdatekan kan kan???Ok la...pjg pula n3 ni...huhu...Bye ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...