Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, July 25, 2011

WallSticker...Ok juga bah...

Haha...Bercakap pasal WallSticker...Siapa yg x tau kan?...Sumanya mmg dah pakat tau dah pun. Skrg mmg saya gila sakan dgn WallSticker nih...pantang nampak yg cute2...Asyik je nak membeli tapi itu sblm nih je la...Kang kalo da sana-sini sumanya penuh ngn WallSticker...x ke pening dibuatnya...hehe ;p Saya sebenarnya mau gubah bunga plastik tapi incik suami x suka...katanya habuk...mcm2 da org lelaki nih kan???...So bila incik suami x suka haruslah I Follow....ewah2...da cam Salih Yaacob pulak...hehe...haha...X dpt gubah bunga plastik jadinya tampal saja bunga sticker...Nasib bab tu Hubby okae saja...hehe...Kalo x mmg nak kena incik suami nih ;) Haha...Rumah kami nih x banyak barangnya jadi itulah cara nak buat rumah x nampak kosong sgt...Tapi ok la...ramai yg dtg rumah suka ngn deco kami yg x seberapa nih...yg takat RM3 harganya tue...Ada adik nurse sebelah umah ni siap kata "Ceria la rumah akak"...hehe...Shukanya shaya...hehe...hehe

2 comments:

  1. Cantik kn wall sticker..akak pun suka tgk design wall sticker..cute..

    ReplyDelete
  2. aar kak...skrg mcm2 design yg cute2...geram dibuatnya...hehe...ni pun cam nak kena tukar baru psl ada yg terbukak da...haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...