Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, July 25, 2011

Kwn Baru Saya

Da merantau di tempat orang ni, haruslah ada kwn baru kan???Walau camtu kwn2 lama x kan dilupa ;p...wah bunyi mcm ramai kwn ja padahal berapa kerat la sgt kwn saya pun.

Ohh...bukan saya x reti nak bergaul la...Saya mmg peramah orgnya tapi kalo nak betul ngam2 soi tu selalunya sorang dua ja. Kat sini saya da ada kwn2 ramai la juga tapi kebanyakannya suma bini2 polis la.

Tapi kebanyakan yg geng2 polis baru la...yg geng polis lama setakat tegur2 gitu je la. Haruslah mesra2 kan???. Setakat ni ok ja...x da la mcm dlm drama Berek kat Tv3 tu...hehe...atau mungkin saya bukan dok kat berek...saya x tau-menau ttg tu mungkin juga la...Kalo ada pun, biasalah kan...hidup kat mana2 pun sama je x kira kat perumahan biasa atau pun berek polis.

Yang geng2 kami ni, saya la yg paling kertu sekali tapi x pe la...saya tetap sentiasa muda apa...hehe...(perasan x igt padahal da mcm makcik2 je saya ni kan???haha)...Kwn saya yg kat gmbr ni pun umurnya baru ja 23 tapi da ada anak 2...huhu...ada yg umur 21 anak da setahun lebih da....yg terbaru umur 24...kawin2 ja bunting pelamin...bestkan???Makanya saya yg kertu ni jugak blum ada anak...haaaa...sadissssssssssssss betul tapi apa boleh buat. Segalanya Ku Terima...hehe ;p

Tapi ada sorang lagi kwn saya yg umurnya 24 tapi bukan bini polis la...bini ustad kat balai juga la...baru kawin juga tapi belum ada rezeki mau preggy. Allah kasi chance honeymoon dulu la mcm saya tapi moga2 dia x perlu tunggu lama mcm saya la coz saya tau mcmana peritnya bila belum ada zuriat nih. Hanya org2 mcm saya ja tau keperitan itu. X yah ar saya nak cerita kan???...huhu....Ok la...x mo ar cita bab2 sedih nih...kang takut ada yg naik meluat asyik cakap isu yg sama je ;)....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...