Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, July 19, 2011

No Idea




Huhu...Bila da ada lappy n broadband...Idea pulak illek...Camne tu?????


Nih pulak dok x abis lagi mengadjust incik blogger nih.....Tah napa yg kat atas sekali tu x da...Maksud saya yg header atas yg ada next blog...create blog...sign in tu la...Saya dah buat mcm yg sepatutnya tapi masih x jumpa2 juga...Pelik bin Ajaib Betul la...haha.



Ada sesapa yg leh guide saya x camne nak buh header yg saya maksudkan tu????Please...please...
Komeng ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...