Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, July 27, 2011

Da Hitam....

Saya da hitam la...Ada org kata kalo dok Sabah le jadi putih...huhu...Maybe saya x serasi ngn cuaca sini kot...??? Dkt ngn laut kan kata kau...Bukan salah negeri Sabah ye coz saya tgk org sini kebanyakannya putih2 gitu ;) Ce tgk gmbr saya tu...Da itam kan???...Walaupun dulu bukan lah saya putih melepak pun tapi saya tau la perbezaannya...huhu...Beza sgt luaran & dalaman...Incik Hubby pun cakap camtu...Bayangkan la...kaki saya yg bawah buku lali tu boleh lain colour dgn bahagian atas buku lali...Da mcm pakai stokin pulak...hehe. Malu nak pakai baju yg singkat2...uwaaaaaaaaaaaaaa...sambil hantuk2 kepala kat dinding...uwaaaaaaaa

2 comments:

  1. hitam? takde pun akak tgk azie hitam..apa2 pun hitam kn manis ;)
    bdw..akak dh add fb azie tau..

    ReplyDelete
  2. hitam la kak...huhu...nanti kita jumpa di fb juga ye... ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...