Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, July 29, 2011

Kata Bidan...

Kwn2 penah gi berurut x?
Pastu penah x bidan tu kata pada kwn2 yg kwn2 da mengandung?...

Actually saya penah dgr perkara mcm2 ni drpd beberapa org kenalan saya.. Percaya atau x... Wallah Hualam la kan?... Bidan kan manusia biasa mcm kita atau mungkin itu berdasarkan pengalaman seorang bidan...
Mungkin juga la kan?
Apa pendapat kwn2 ttg isu ini??? 
Kwn2 ada x kwn2 / sedara-mara yg pnh alami keadaan di mana nenek bidan bagitahu yg anda mengandung dan hakikat sebenarnya mmg anda mengandung
Jom kita share info kat sini ramai2...jom jom...huhu....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...