Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, July 25, 2011

Lawak x cita nih???

*** Gmbr nih masa kami jalan di Kuala Penyu...x da kaitan dgn cerita yg nak disampaikan ini okae ;p
^
^
^
Di suatu petang ketika sdg duduk di luar rumah...(ala-ala Mak Bapak yg menanti kepulangan anak tercinta...huhu)
^
^
Hubby :
Mama...Kita x da anak...
Saya :
Ya la...nak buat macam mana?...
Hubby :
Nanti kita da tua sapa nak jaga kita???
Saya :
Ala...nanti kita dok je rumah orang2 tua ;p...dgn selambanya...hehe
^
^
Kami dua2 tergelak besar...haha...
Lawak x cita nih???
Hehe...mesti gelak tau kalo x mo cpt tua ;)
^
^

2 comments:

  1. Assalamualaikum azie........
    salam ziarah dik,
    pertama kali kak singgah sini.. dpt rasa lara dihati..
    bersabar ya dik..
    belum ada rezeki kamu ttg zuriat., tapi mungkin kamu bertambah rezeki dan kebahagian bersama en suamimu

    PS: kak minta izin bubuh blog kamu di bloglist kak ya

    ReplyDelete
  2. salam kak ;)
    thanx akak atas advice ;p
    yup belum rezeki kami lagi kak tapi azie tau pasti Allah telah mengatur sesuatu yg terbaik utk kami suami isteri ;p
    bole je kak add blog azie...azie pun minta izin add blog akak juga ye ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...