Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, July 27, 2011

Da Cerah Sikit...hehe


Post yg sblm ni saya sibuk cakap pasal kulit saya yg dah gelap kan???...hehe...Jadi bila muka dah naik kusam...haruslah hati rasa risau kan??? Punya lah pening kepala fikir nak pakai cream apa nak kasi cerah sikit. Focusnya of coz la tang muka yg x berapa nak cun ni kan...???haha...Fikir punya fikir last2 saya decide mo pakai produk Syahirah balik. Actually dulu saya pnh juga pakai produk ni tapi sekejap je. Saya ni jenis yg malas sbnrnya mo pakai segala pencuci muka, cream2 kecantikan bagai sbb saya sedar kot yg diri x berapa nak cantik mcm yg saya ckp tadi tu ;p...hehe...Syahirah ni x mahal. Ok je harganya. Kira ok la pada org yg x bekerja cam saya ni ;) Bila da pakai lebih seminggu ni, nampak ketara la juga perubahannya. Puas hati yg teramat sgt tau (sambil senyum manis membuat incik suami tergoda...hehe...gedik kan????). At least produk ni x memberi kesan negatif pada kulit...Ok la tu...Saya sgt suka ;} Jadi kwn2, kalo ada yg nak menggunakan produk Syahirah ni...saya sgt mengesyorkan anda utk menggunakannya. Insyaallah anda akan berpuas hati...Wah...da cam duta produk Syahirah pulak kan???haha...hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...