Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 15, 2011

Doaku

Di setiap doaku dihujung solat...

" Ya Allah...sekiranya di saat ini aku sdg mengandung tanpa aku sedar, Kau lindungilah bayiku drpd segala malapetaka supaya bayiku dpt lahir dgn sihat dan sempurna tetapi sekiranya aku tidak mengandung, Kau turunkanlah ia menjadi darah haid supaya aku tidak tertanya2 dan berharap. Aminnnnnnn...."

Sehingga ke hari ini, darah haid masih belum dtg. Da lewat lebih kurang 2bulan lebih tapi ini perkara biasa pada mereka2 yg x regular periodnya mcm saya. Check air kencing tapi masih -ve. Ada merasa pergerakan dan denyutan tapi takut hanya bermain dgn perasaan sendiri. Minta dijauhkan drpd segala penyakit yg x diingini. Ya...saya mmg malas mo pegi klinik/hospital, itu saya akui. Apapun yg terjadi adalah kehendak Allah s.w.t. . Mengharapkan keajaiban drpd Yang Maha Esa di bulan Ramadhan yg mulia ini.

7 comments:

  1. Semoga apa yg azie tunggu2 selama ini akan d makbulkn oleh Allah Taala..Amin3x ya rabbal alamin..

    ReplyDelete
  2. Begitulah harapan Azie kak ;) Amin3x Ya Rabbal Alamin

    ReplyDelete
  3. better jumpa doc kot.. if +ve, alhamdulillah.. if -ve, redhakan jer.. mmg pahit utk diredhakan tp, allah tau ape yg t'baik utk kita kan..

    ReplyDelete
  4. Hi azie.. Nasihat saya jangan terlalu memikirkan sesuatu yang belum pasti. Baik confirmkan cepat, sbb kalau betul azie mengandung, pregnancy test memang akan positif. So, kalau dah tahu positive atau negative, takde keraguan lagi kan? Kan senang..

    ReplyDelete
  5. Alasan malas nak buat pregnancy test tu agak kelakar la azie. So, seronok ke hidup dalam perasaan "rasa" diri mengandung? Kan elok dapatkan kepastian secepat mungkin. Takdelah tertanya2. Kalau betul azie mengandung sekarang, pregnancy test akan positive, percayalah. Kalau tidak, redha dan terima kenyataan. Mmg kita mengharapkan keajaiban dari Allah, tapi kita juga harus menerima hakikat dan kenyataan.

    ReplyDelete
  6. Terima Kasih ye wahai Anonymous ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...