Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, April 9, 2009

Layan TAG from LoveyDobbey

Gambar sekadar hiasan...x best la kalo x da gmbr...Ni masa hubby tgh tgk TV...tu pun kena paksa...nasib senyum tu ikhlas :)

Nama Timangan anda:~
Biar lah rahsia...wah...kwn2 suma panggil Azie...ada yang panggil Ajie...(mcm Pak Aji la pulakkk)...Hubby panggil B...kdg Ayang...tapi saya bahasakan diri saya ngn hubby "orang"...le gitu???

Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:~
My Hubby of coz la...x dpt nak digambarkan la camne istimewanya hubby saya di mata saya :)
My Parents also...da tentu sentiasa istimewa dlm hdpku....
Lagu kesukaan anda:~
Byk sgt lagu yg jadi kesukaan...antaranya Untukmu Sayang (Febians x silap)...cebab lagu nih hubby tujukan utk saya...klass gituuuuu...

Makanan kesukaan anda:~
Pizza.....Chicken Chop...apa lagi ekk???x le sebut...kang nak makan je....

Warna kesukaan anda:~
Hitam itu menawan...kalo pakai baju nampak kurus :)


Tiga benda mesti ada dlm beg anda:~
HP,Purse,Kamera Digital...Make-up...da lebey da nih


Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:~
Lupa arr...


Tag rakan anda:~
*Kak Yan (napa diam je skrg...x mo kwn ngn azie da ekk???)
*Kak Ida (My Life Journey)
*Kechik
*Hasnani
*Liza @ Orked


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...