Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, April 22, 2009

Demam lagik...

Saya demam lagik maybe sbb keja kuat sgt ngangkut brg beberapa ari nih...almaklumlah nak berpindah nih...ada je yg nak diclearkan.Kepala pun dok ligat berpusing...mata pun cam x bukak je...adoiiiiiiiiii...mood pun x da...da 2ari blog x diupdate...kpd sesiapa yg menantikan new blog update...hope anda semua sabar menantikan new n3 drpd saya ekk (wahhhhhh...perasan pulak cam la glamour sgt kan???)arini x lunch sbb tadi da pesan hubby beli Nasi Ayam...teringin sgt...lama x mkn...skrg mmg da kenyang sgt2...kiranya tu bekfas ngn lunch sekali la...pulak tu minum air kelapa....sedapnyaaaaaaaaaaaa....ada yg kata air kelapa x elok utk kita2 yg plan preggy tapi saya x kisah sbb saya dgr ckp Mak ngn Mak Mertua saya :) Ok la..nak rest nih...tata... :p tapi sblm tu layan gmbr2 Company Trip hubby ke Disneyland HongKong...010308 2months after kami get married...sian saya kena tinggal time tue...k la....layan ekk...








Tengok tue...inai dok ada lagik time nih :) (B ni lapar ke sampai gigit tali tue...)













Ni Pejoe...best friend hubby...da kawin maa...anak 2...




4 comments:

  1. kot demam ade isi kot azie...ne tau...x check ker?

    ReplyDelete
  2. x tau ada ke x kak...susah peod gelong2 nih...3bln x mai da nih...kalo check UPT tu mmg memanjang ar -ve...hubby pun naik bising da...x bagi check da...nak gi klinik kelmarin...doctor x da pulak...

    ReplyDelete
  3. cpt2 sembuh tau..elok gak minum air kelapa utk kurangkan rasa panas dlm badan tu..

    ReplyDelete
  4. thanx kak ena...air kelapa mmg favourite azie :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...