Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, April 18, 2009

Kenangan Lalu

X sure masa captured gmbr nih taun berapa tapi yg pasti masa ni RAYA time.Masa nih kira still kurus lagi arr...Napa la skrg nih susah sgt nak kuruskan bdn ekk???Mcmanapun mesti ada selera nak mkn tue...
Ni gmbr ngn Mak...x gi mana lagi time pagi raya nih sbb tue Mak x pakai tudung :) Kalo Mak tgk nih mesti Mak marah punya...

With Dad yg serious tapi manis adaaaa...

Gmbr nih pulak ngn kakak yg sulung...2org nephew saya tue...anak kakak saya yg nih laa...

Yg nih pulak...sila jgn bezakan perbezaan kulit kami ye...ini kakak atas saya...Mama si Tisya tue...masa nih dlm family kami x da sorang pun yg da kawin...tapi kalo skrg nih...anak dara Mak Abah kami tinggal sorang je la...si Arina tue...dan setakat 2009 nih...ada 3menantu lelaki je...kiranya yg belum kawin ada 4org lagik laa...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...