Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 14, 2009

Arini saya x sihat

Tadi pagi saya sihat je tapi tetiba la nih saya x brapa sihat pulak...demam selsema pastu kepala pusing mcm gasing daa.Da slalu sgt mcmni tapi sakit2 camnih kejap aje.Karang2 ilang la lagi 1 sejak da dewasa nih saya mmg x suka nak mkn ubat2...slalu biar ilang seniri je demam tu...kalo x tahan sgt baru saya telan panadol....walaupun skrg saya selalu x sihat tapi tgk la betapa gebunya pipi saya tu...x mo surut2 pun...rasa nak hiris2 je pipi tu...

Aik...napa tetiba masuk gmbr nasi lemak pulak nih???Alkisahnya...start semalam saya ngn adik da x masak da...bukan apa...Ahad ritu kami da bwk brg2 pindah drpd kedai dobi nih ke umah Mak Abah...so dapur ngn peti ais sure dah diangkut...nak masak camne kan???Parah la utk 2minggu nih asyik nak mkn luar je...kopak arr camtu...bukan pasal berkira tapi kalo msk kan le berjimat sikit...so pagi tadi kami beli nasik lemak kat PakCik yg meniaga tepi jalan tu...kami 3org...baru RM7.50 lauk kerang ngn paru...smlm beli 3bungkus nasi campur kat kedai berhampiran da RM21 tu baru sekali mkn...ptg nih mkn roti je la...le gak berdiet...(x abis2 ngn diet...sama je...x da perubahan langsung)


8 comments:

  1. alahaiii ciannyerrrrr....mkn la ubat, cepat skit baik....

    ReplyDelete
  2. x mo la mkn ubat...lagipun da biasa camnih...karang2 ok la...agaknya kalo blum ada anak camnih kot... :(

    ReplyDelete
  3. 3 bungkus rm21? mahalnye? ishh...x patutlah

    ReplyDelete
  4. aar...tu kdg rasa terkilan...kalo masak le jimat byk tau...

    ReplyDelete
  5. waaahhhhh nampak sedapp ns lemak tu...ishk3....waaaaa cobaan

    ReplyDelete
  6. ala ciannyer kt hg dmam yer..
    mkn ubt taw nti xleh tgk wyg..

    ReplyDelete
  7. alolo...ciannye..meh amik hadiah kat blog lead k..

    ReplyDelete
  8. kak faizah:
    aar...not bad jgk nasi lemak tu...
    zura:
    demam pun le tgk wayang apa :)
    kak leed:
    thanx ye...nanti azie amik :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...