Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, April 9, 2009

Berkenan pulak...



Berkenan pulak kat baju nih...cam nak beli je...duit mmg da ada kat akaun coz da pesan kat hubby suh bank in...nasib hubby x bising :)....RM48...ok la tu...bukan slalu pun beli baju...skali-skala apa salahnya...nanti nak cari sehelai baju utk hubby kasi matching ngn baju nih laa...Dulu dok cari stock utk on9 mmg la le dpt murah tapi tau je la...kena beli borong maa...tapi skrg da malas nak jual baju on9 nih...Nak beli ke x ar baju nih???Belah bagi pulak tapi mmg da berkenan...da aim drpd ritu....sat...sat....fikir balik.Ni linknya http://www.blinkblinkcorner.blogspot.com/ Beshnya da beli baju nih...tunggu sampai je ari Sabtu...Harap2 sesuai la hendaknya.Aminnnnnnnn...
* BAJU DA DPT 110409 TAPI BAJU NI TERPAKSA CEK JUAI SBB X SESUAI NGN CEK...NAMPAK LAGI CHUBBY :)






4 comments:

  1. hg msuk blog mn nie?
    cantik gak bju ie...

    ReplyDelete
  2. uiks...hehehe awak junior saya kot.sy first in take la...hehhe tq tq

    ReplyDelete
  3. zie aku pwon nk blila...
    xleh than tgk bju tue..

    ReplyDelete
  4. hg da ctc no org blink2 corner tu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...