Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, April 24, 2009

Black n White

Cantik juga gmbr nih bila da adjust black n white.Ada x mcm model???Jgn tertipu ye...saya nih x secantik gmbr2 nih...Cantik ke???Kalo anda jumpa saya sure anda semua lari...betul...saya x tipu tau...bak kata org "indah khabar drpd rupa" :) apa pun saya bersyukur dgn kurniaan Illahi :p





Actually saya tgkp gmbr nih masa b4 nak gi klinik tadi dlm kul 8malam.Saya kan da 3bln x peod tapi no wonder la...peod saya nih mmg gelong so tadi da scan...resultnya...mmg kosong tapi rahim suma dlm condition yg sgt baik cuma maybe Allah tu nak duga umatnya.Ada la hikmahnya tue :)
Ni saya nak cita nih...saya suka la ngn doc Rosnah tu...very2 friendly...Penang mai...x silap saya...beliau salah sorang pengasas DBM Hospital kalo berdasarkan Carta Organisasi kat situ la.Betul la tu...very2 kind person la...Rasa comfortable sgt ngn doc tue :)
Doc ada suggest saya amik ubat peod tapi saya x mo sbb kali nih saya nak dgr advice mak ngn hubby saya.Semoga ada rezeki utk saya ngn hubby timang anak seniri.Aminnnn...
Cuma nanti saya nak beli BBT coz org mcm saya mcmanapun mesti ada waktu subur tapi cuma x le tau bila waktunya...so itu je la caranya utk saya detect waktu subur saya...
Anyway...Saya dan hubby redha ngn ujian Allah swt tapi biasa la kita nih hanya manusia biasa...kdgkala hanyut dgn perasaan seniri...


2 comments:

  1. Cit ingtkan dh update picta mkn td..
    Tuh dia model mlama&siang..ngeh..ngeh..ngeh

    ReplyDelete
  2. jap...aku update pasni...hold on plz :) apa maksud hg nih model siang&malam...???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...