Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, April 6, 2009

Makan,Wayang n Karaoke

Semalam mmg x masak...just masak simple breakfast...nasi goreng,telur hancur mkn ngn roti...itupun my sis yg masak...wah..malasnya iiiiiii.... :) pastu kitaorg lepak ngadap tv...da ptg sesgt baru la kitaorg kuar...menuju ke Pizza Hut Ulu Klang...yg kat Giant Taman Permata TV....teringin memanjang...yang bestnya bila da abis mkn tu...saya cakap kat hubby..."kenyang da baby" wah...mcm ye ye je ada baby dlm pewot tu...berangan je yg mampu :)


Hubby saya nih bukan suka bergambar...ni pun kena paksa...itupun dia dok bising kat saya sbb sumanya nak masukkan dlm blog.X best tul la B nih....x sporting langsung...dok tangkap2 gmbr nih pun dia bising...tensionnyaaaaaaaaaaaaaaa!!!

My sis...dia gi belajar bulan 6 atau 7 nih...bosan la saya nanti x da kawan...hubby da la slalu balik keja lewat...takut dok sorang pun ada...

Menu hubby....(x sedap la...)

Spicy Chicken Wings,my favourite PIZZA Island Supreme
X dan2 tul my sis nih...org baru nak capture....

Tgk tu...ni kat Galaxy Ampang...karaoke jamban tue....sementara tunggu wayang "Fast N Furious" nak start...Next week nak tgk Jangan Tegur pulak...gi Galaxy Ampang ni je la...tiket RM9 je pastu free parking...slalu gi Time Square....tiket RM11...Parking slalunya dalam RM7.50...yg mana le jimat...kita jimat la ek :)

Jgn marah haa...kitaorg siap berduet lagik...teringat lak dulu2 slalu masuk pertandingan nyanyi2 nih...semua hanya tinggal kenangan :)


Kisah Saya,

2 comments:

  1. uii cedapnyer island supreme..xsaba nk tgu ptg krg nk g mkn gak ler..
    sbtu nie kita cnfrm blik tgk 'Jgn Tegur' yer..

    ReplyDelete
  2. ok...hg la kena confirm betui2...aku laki bini on je...nanti hg g beli tiket siap2...aku byr ar nanti...pas AF ar kita tgk...kot hg ngn bard yg gi beli...bard x da la nak cxl...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...