Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, July 5, 2012

Saya Da 15Hari La

Hoyeiiiii...
Ini gmbr saya pada 03072012 di mana saya da pun berusia 15hari...
Lagi 15hari saya da cukup sebulan la kan???hikhik...
Baby tau Mummy n Daddy  tu x sabar nak tgk saya makin besar ohkaeeee...
^
^
Walaupun dorang bukan Mummy n Daddy saya yg betul...Baby sayang dorang tau...(haha..yeye je kan tuan tanah nih...)
^
^
Ermmm...semalam petang kami ke Beaufort bawak sekali si Baby pasal mamanya ambik lewat...
Amboi makkkkk...on dway pegi dan balik tidonya lena betul..hikhik...
Almaklumlah dalam aircond kan???...Nada2 la ini budak kicik... 
Tgk tido tu..ada gaya...
Selalu Azie bedung si Baby nih tapi kdg2 Baby na mo sampai ngamuk2...hukhuk...
Tapi mama si Baby kalo dtg umah amik si Baby...cam kagum je dia kalo nengok Azie bedung bagai...
Bukan apa...kata mamanya kalo kat umah jgn hrp nak dibedung...hakhakahak ;p...
Pandaikan bawak diri si Baby nih...hihi...

4 comments:

  1. hihi..mmg comei baby ann ni sue tambah kalo dia tgh tido..senyum.kdg gelak besar lagi dlm tido..sweet je nengok..hikhik

    ReplyDelete
  2. Tetbe aku tgk dia comei cam aku..
    Ko xtgk ag lau aku tdo smbil gelak bsr,cute sesgt..hahaha

    ReplyDelete
  3. haha...ya la comei cam hg Loveaqsha...hihi...cute la sgttttttttttt...adelia apa cita...nanti upload selalu gmbr dia pastu rotate kasi tegak tau...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...