Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, July 13, 2012

Berkat Pagi Jumaat

Pagi ni...kwn di FB yang sama2 berTTC sms suh tgk kat wall group Permata Hati...
Ni UPT kwn Azie yg dichecknya pagi tadi
Alhamdulillah..pada penglihatan Azie...UPT yg dichecknya pagi ni mmg terang da x yah bersuluh da pun....
Berkat di pagi Jumaat kot..hehe...
^
^
Actually kwn Azie tu rasa takut sbb skrg kan UPT banyak tipu ja...huhu...
Tapi Azie doa moga2 result dia pagi ni mmg sahih dan benar...
Janganlah jadi mcm kes Azie masa bulan 5 tu...
Seriusly sampai skrg masih menjadi tanda tanya sbb tgk line tu naik depan mata kan?..hukhuk
^
^
Mcm kes Azie tu..nak kata chemical pregnancy..x da pulak amik ubat subur ke hapa...
Ermmm...da laaaa..x mo igt2 da...huhhhhhhhh...
Stress kalo dihingatkan balik tau...uwaaaaaaaaaaa ;p

3 comments:

  1. tahniah buat kwn ko tu yer.. ingat ko punye la td.. laju aku terjah nk ucp tahniah... xpela.. usaha lagi jgn pts asa... aku pun mcm ko gak.. mls nk pikir sgt..stress jadinya..

    ReplyDelete
  2. congrate to ur fren Azie...
    takmo sedih2... hurm... akak sentiasa bersama Azie...n sentiasa bagi semangat kat Azie, kite serah n redha je pada Allah swt, dia lebih berkuasa dan semua berlaku bersebab..
    tabah Azie!

    ReplyDelete
  3. insyaallah aku sampaikan nanti ekk mala..x pe..belum lagik rezeki kita mala...insyaallah semoga pasni rekita kita pulak ekk mala...hehe

    insyaallah kak emme azie sampaikan nanti...anyway...tq kak emme ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...