Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, August 1, 2009

Sambung cerita...

X da apa nak share sbnrnya,sekadar nak mengupdate je.Kang x update mau bersawang pulak blog nih haa..Ok la...layan je la pix yg ado ni ye...Semua nih kwn2 baru yg join Train&Place Programme...
Myself with Fennie...muda lagik budaknya...23thn...Actually dia nih bkn Chinese tau...Ramai yg confused actually... :p
Ni pulak Yan...age 22...baru je abis study...
Yg nih pulak Asiah...jgk berumur 22thn...
Yg dua org nih adik-bradik...married gak cam saya...dorang ni pangkat kakak la ngn saya...
Yg gagah perkasa tu...Irwan...Yg kecik molek tu Kumar...nampak je kecik tapi umur da 35thn x silap...
Yg senyuman semanis madu nih Palany namanya...age 40thn tapi le ngam ar ngn kitaorg semua...Kalo x da Palany nih sunyi gak we all coz saya mmg suka nyakat si Palany nih...

Ini pulak...Adzfar...umur 24 x silap...Suka sgt senyummmmmmmm...
^
^
Lagi satu nak share ngn u all semua...Actually Hubby skrg tgh cuti panjang...
Balik je saya drpd course ptg Jumaat tue...Apa yg membuatkan saya tersentuh hati...
^
^
^
Hubby masak utk saya Masak Lemak Cili Api,Sayur Kailan+Ikan Masin,Ikan Goreng
^
n
^
Basuhkan baju kami...
Waa......sayupnya rasa hati nih....(Cam nak menitis la air mata nih...)
Maybe sbb Hubby x penah buat semua tu utk saya kot...
tapi bukan lah Hubby saya berat tulang ekk...
^
"Saya yg x kasi buat tau..."
^
^
"Sbg Wifey...Kalo boleh saya nak jalankan tugas saya sbg Wife dgn sebaik mungkin...
Saya puas ati bila dpt uruskan segala-galanya utk hubby...Rasa sempurna sgt life nih bila dah jalankan tugas sbg Wife dgn sebaik mungkin"
^
^
Apapun...
"Thanx so muchhhhhhhhh B...Love u a lotttttttttttttttttttttt :) muahhhhh...."

2 comments:

  1. Bertuah ler badan ye dpt suami yg jenis ringan tulang ni. Aman rumahtangga..hehe..

    Seronok ke gi kursus tu Azie?

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah kak....

    sonok gak join course tu...selain drpd dpt kwn baru :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...