Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, August 9, 2009

Salam Takziah buat Sahabatku Ayu...


Kalo para blogger mengikuti N3 saya pada bulan July yg lepas...
Saya ada share goodnews mengenai sahabat saya Ayu yg dah pun berjaya preggy....
Tapi hari nih saya dapat berita sedih drpd sahabat saya...
Siapa lagi kalo bukan Ayu sendiri itupun melalui YM tadikkkk...
"Sorry x cita kt hg sbb hg plg gembira bla aku pregnant"
^
^
Ayu telah pun keguguran pada hari Rabu lepas 050809...
*Salam takziah buat Ayu n Hubby...
"Ayu...aku doakan hang lekat balik pasnih ye.Walaupun aku tau hang sedih sgt2 dgn apa yg terjadi nih tapi aku harap sgt hang byk2 bersabar"
^
^

1 comment:

  1. huuhuhu ye ke cian ayu...walau x kenal rapat sgt time kt kolej,harap dia bsabar dan tabah dgn ujian Allah swt.tkpe bole usaha lg kan, sama juge dgn Azie semoga cecepat dpt baby tnks sbb follow blog usang min he2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...