Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, August 26, 2009

Mengidam

Setuju x kengkwn,bulan posa nih ada saja la makanan yg diidamkan???
^
^
Ke saya je camtu???
Hehe...
Tapi kali nih x la byk sgt makanan yg saya idamkan coz x sgt ke bazar ramadhan...
^
^
Aritu saya idamkan ikan bakar...x kisah la ikan apa pun...
Tapi hampeh je org meniaga nih...
Tau nak untung je...
Kononnya ikan bakar padahal ikan kukus......
Da la kicap cicah x best...
Abisnya saya buat kicap senirikkkkkkk....
Lagik masyuk....
Drpd hanya kicap..potong cili,bwg sajorkkkkkk...
Kalo kwn2 nak try...
^
Bwg putih+bwg besar(bwg kecik pun bole)+cili padi...semua bhn2 nih agak2 je tau...
Blend sekali ngn kicap...
Bila da blend...
Masukkan gula agak2 jgk...
Pastu perah limau sikit...
Kalo x da limau...
Masukkan cuka sikit...
^
Mmg best rasanya....
X caya cuba la...


Smlm saya kirim pada Loveaqsha belikan Murtabak nih...
Teringin lama da tapi area umah nih x da lak jual...
Anyway,Thanx sgt2 to Loveaqsha :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...