Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, August 20, 2009

Im Corry........ :)

Im corry...(adakah kecomelan saya ini mencuit ati anda???nak muntah dibuatnya...kankan????)
Lately mood nak update blog amatlah "hampagas"
"X mampu nak merapu meraban lagik!!!!..."
Idea pun x tau lari nyorok celah mana....
Rasa letih ya amat padahal kerja ku bukanlah Si Tukang Besi...(saya merepek lagik...)
^
^
^
Ish...
Apa la yg saya merepek nih...
Saya pun x tau...
^
^
Bosannya...........!!!!!!!
^
^
Tapi satu SMS drpd Hubby ku siang tadik buat hatiku berbunga2....:)
"B,org nak anak laaaaaaa....nak ada baby..."
^
^
Sayupnya ati....(waaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
^
^
Tada..Ini menu arini...
Kupang Masak Sos Tiram+Sambal Petai(my Hubby's Fovourite...)+Telur Masin
^
^
Actually Sambal Tumis tu lauk ari Isnin... :)
Lauk lebih...x kan nak buang pulak....kan????
Membazir tu kan amalan syaitan.................!!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...