Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, August 20, 2009

Layan je la ekk....

Hehe...
Mesti ada yg nyampah asyik tgk muka saya je kan???
Ok la...layan je la pixa2 nih ekk...
Idea nan ado mau karang ini cerita......



Kelas mmg relax dgn Sir Gunasegaran...... :P
Boy&Yan melayan Sang Komik....

Boy yg tingkahlakunya looks like my adik lelaki lorrrrrr
^
^
Muka pun ada iras2 sehhhhhhhhhhhhh....

Nampak seats yg tidak berpenghuni itu???
^
^
Nak tau mana ilangnya dorang suma???
^
^
Mereka bukanlah diculik atau disorok oleh hantu.....
Tetapi mereka telah memboloskan diri mereka ke
KARAOKE...
Ada ka patut kengkwn????
^
^
Saya mau follow dorang tapi nanti Hubby saya marah pulakkkkkkkkkk...heheh:)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...