Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, August 22, 2009

Pesta Muda-Mudi...wahwah.....

Im sure smlm kebanyakan kita2 tentunya "bermakan-makan'an"...
X gitu???
Apa punya ayat la kan!!!...
^
^
Yum...Yum...
Menu kami besa2 je...
Suma siap dr ladangggggggg...
^
^

Wah........
Mmg semakin gebusssssssssssss saya...
^
^
Tapi sbnrnya corak baju tu yg buat saya nampak lagi gebussssssss tau...
Ke Irwan yg x pandai nak shoot pixa nih?????
^
"Ceh......tetap mau cover tueeeeeee :p"
Gebu pun gebu la.....



We all main2 belon cam kanak2 ribena yg cute sementara nunggu all d guys balik drpd sembahyang Jumaat
Uishhhhhhh....Mmg lapar x igt tunggu dorang balik...
^
^
Pkl 3 baru they allzzzzzz balik...
Mmg x patut!!!!
^
^
Dorang masuk je bilik terus kami2 yg pompuan bedal makanan....
Lapar sehhhhhhhhhh...
Ada yg sampai gastrik nunggu...
Da tu pulak dak2 lelaki itewwwwww le buat x heran mau makan....
^
^
Rupanya dorang gi mkn nasi kat kedai bwh sebelum gi sembahyang tue....
Patut la lama nunggu!!!!!
^
^
Yoyo oooo je dorang tu...
Hampeh kelapa betuiiiiiiiiiiii

Nih masa quiz dijalankan oleh Madam Fauziah...
Denda time lorrrrr..
Rafi didenda menari Hindustan gitu....
Tapi time nih belum menari lagik coz malu menguasai diri la katakan... :p
^
^
Nak tau siapa punya idea????????????
Org itu semestinya saya dan Ida larrrrrrrrrrrr.....

Ha.........Nih aksi Rafi menari........
Comel betui tgk aksi2 Rafi nih...
Dia mmg nampak cute bila menari....

Ni pulak...
Turn Am...(Am sdg tunjuk ke arah saya coz dia x mau saya amik gmbrnya itewwww..."x kira...aku da publish kt blog aku nih Am....Jgn Marahhhhhhh ha...tapi syg coz x dpt nak shoot masa ko mnari....cun arrrrrrrr ko menari Hindustan......")
Menari berpasangan ala Hindustan jgk...
Le Pilih sapa pasangan....
Lupa nak stated betul2 part pasangan tue...
Da saya yg kena..........
Tapi nasib Madam Fauziah telah menyelamatkan saya.....:p hehe....
"Sorry la Irwan...Rafi....x menjadi ar korang nak kenakan aku"
^
^
Nak tau denda nih sapa punya idea?...
Saya la org itewwwwww!!!!!
Naughty kan saya??????....
^
^
Pixa bwh nih pulak...
Irwan didenda menyanyi ala2 sengau gitu......
Mmg lawak gila.............
^
^
Conclusionnya...
Smlm mmg havoc gila the whole day...
Mmg x kering gusi dibuatnya.........
^
^
We all plan nak berbuka posa reramai nanti...
N another plan...
Gi picnic maybe...
^
^Nanti kita discuss ekk kengkwn........ :)


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...