Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, August 16, 2009

Di Sebalik Wajahku Yang Manis Bangat.......

Mau kutuk x hingat punya sapa2 yg baca blog nih... :p wakaka
Baca tajuk saja...
Sure ada yg nak muntah darah+kahak.....
^
^
Ala u all...
Saya bukan apa...
Bosan melanda jiwa arrrrrr...
X kan nak buat lawak x brapa nak jadi pun u all nak marah...(sambil main cak cak ngn u all)
^
^
Pastu nak mengupdate sebanyak mungkin arini...^
Almaklumlah...
Esok2 x dak bahan da nak share ngn suma plus keja+penat lagik...
So arini balas dendam siap2...
^
^
^
Ecececehhh...
Macam la ramai sgt yg follow my blog kan???... Follower pun x cecah 40org...hiksss..
Actually saja nak cita pasal smlm...
^
^
^
^
Smlm saya ngn Loveaqsha berurut...
Bukan kt mana pun...
We all berurut dgn Makcik Urut yg dok kat pangsapuri we all jgk...
So smlm Makcik tu pun dtg ke umah saya...
^
^
Adoiyaiiiii...
Sakit sangat2...
Terjerit2 saya dibuatnya...
Mana x nya...
Last saya berurut...
Adalah raya taun lepas...
^
^
^
Mau x ketat segala urat2 yang adoooo...!!!
Igt kali nih nak cukupkan 3x urut...
^
^
^
Maybe Isnin malam nak berurut lagik...
tapi kalo diigt kesakitan smlm...
^
^
^
Rasa cam serik sgt2...
Tuhan saja yg tau..........
^
^
Sapa penah berurut "SENGKAK"
mesti tau camana sakitnya.....
Uuiiiiii...dok terigt2 lagik nih...
Kalo x fikir pasal nak baik...
Mmg x da ati nak urut!!!!...
Ini ar problemnya kalo peranakan kt bwh........
Cakitnyaaaaaaaa... (sambil nangis meleleh ayaq ingus.......tipu je pun..... :p)
^
^
^Apa...........Ama.............
Menitis ayaq mata ooooooooo....

4 comments:

  1. azie... kakak aku urut sengkak gak. xde plak sakit melampau... ko kena cari org yg btl2 pandai tau... salah2 urut mau makin teruk... mak teh aku 3 4 kali gak urut kakak aku bg naik peranakan... tp kat seremban. huhuhu

    ReplyDelete
  2. ye ke isma...maybe sakit sbb aku da lama x berurut kot...

    kak ena...sengkak tu cam tolak bagi peranakan naik ke atas...

    ReplyDelete
  3. Manis ho kamu...tomey jer akak tgk...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...