Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, August 23, 2009

Menu Apa Berbuka???

N3 kali nih...Gambaq x dak ehhh........Coz mood non adoooooooo....
^
^
Smlm menu berbuka kami Laki Bini adalah....
Masak Lemak Cili Api Udang ngn Kacang Panjang
Tempe+Kentang+Ikan Bilis Masak Cabai
Ikan Kembung Goreng
Itu saja menu berbuka...
Very d simple-dimple...
Pastu ptgnya tu ajak Hubby gi beli kuih-muih kat bwh umah...
^
^
Menu arini belum sure lagik apa yg nak dimasak
Tapi mulut nih mcm terasa nak masak Kurma Ayam :)
^
^
Terasa nak mkn Ikan Bakar pun ada.... :)
^
^
Tapi yg x beshnya...
Posa kali nih...
Pagi pun da terasa lapar...
Rasa nak termuntah pun adooooooo....
Adoiyaiiiiii....
^
^
Pagi nih bangun siapkan sahur kul 4am...
Berpusing2 kepala....
Macam gasing daaaaaa...
Mcm nak demam pun ada...
^
^
Esok kalo x ok...
Harus ponteng gitu...
Tapi bosan lak dok umah sengsorang.......
^
^

4 comments:

  1. menu aku berbuka semlm adalah air tembikai sahaja... al maklum, kat bazaar ramadhan... nak beli nasi atau kuih muih, kebanyakan dah habis. nak x nak, kul 9 br dpt makan utk berbuka... itupun lepas aku balik umah, siap2 solat, kemas2... br nyum nyum... huhuhu

    puasa ke 2 rs x bape sihat. dr bangun sahur kepala sakit, ni pun perut rs sebu mcm nak muntahpun ada. biasa memang puasa pertama aku amatla berenergy, msk puasa ke 2 seterusnya makin lembik... hehe

    ReplyDelete
  2. ciannya ko isma...nanti ko beli la makanan awal2...kang sakit...susah ko nanti...

    ReplyDelete
  3. Aik...?? Ader gastrik ker? Sian kamu.

    ReplyDelete
  4. aik...bila pulak la azie ada gastrik kak yan :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...