Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, August 23, 2009

Ari ke-2 posa...

Pic taken dr atas umah saya... :p
Tingkat 11 lagik....
X meriah kat sini coz x da bazar ramadhan...
^
^
Kan best kalo dok kt umah mak kat Greenwood@Gombak...
Sana bazar ramadhan mmg meriah ya amat...
^
^
^
Dulu2 bolan posa meriah bila suma ahli keluarga berkumpul...
Tapi skrg dah x mcm dula terutama 2taun yg lepas...
^
^
2taun lepas saya berbuka posa ngn Abah...
Almaklumlah time tu handle biz dobi ngn Abah...
Mak pas balik drpd keja trus berdesup balik umah sbb adik2 kat umah la katakan...
^
^
Taun lepas pulak ngn adik saya...Si Ina tu...coz handle dobi ngn dia...
Mak Abah pulak da menetap kat Taiping...:(
Ngan Hubby pulak...
Ari Sabtu ngn Ahad je dpt berbuka dgn Hubby coz Hubby mmg keja tghari sentiasa...
^
^
Tapi yg best taun nih coz dpt berbuka posa ngn Hubby..
Hubby pun da dpt keja baru n normal shift lak tue... :p
^
^
Tapi kan....
Haaaa...Ada tapi lagi tu....
^
^
Sunyi la berbuka posa taun nih...
Walaupun dpt berbuka dgn Hubby tapi rasa sunyi tu tetap ada....
"Napa ekk B???"
^
^
Time nih jgk la we all laki bini dok terigt2 Mak Abah n adik2 memasing kat kampung...
"Apa la dorang makan kat sana???"(perbualan we all laki bini)
Saya SMS Abah n Abah reply...(kredit non ado mau call maaaa)
"Wslm,biasa aja"
^
^
Trigt jgk saya pada adik saya Ina di Uniten,Muadzam Shah...
Dia bukan pnh berjauhan dgn family...
Taun ni 1st time dia berjauhan dgn family
n...
1st time jgk berposa di tmpt org...
^
^
28hb nih si Ina nak balik sini...
Cuti kan sampai 31hb...
Besh...besh...
Meriah sikit berbuka nanti...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...