Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, August 14, 2009

pegi mana???

Seperti biasa...
Tuan umah harus menunjukkan diri walaupun X secantik ratu... :p
(abaikan ketembaman saya itu......)

Arini we all lunch kt KLCC tapi bukan kat foodcourt KLCC maa...
We all bought KFC/MC'D for lunch...
N then...
We all lepak makan kat Taman KLCC...
Selebih masa yg ada...
We all window shopping saja...
Mana ada duit nak nyopping bagai...
Niat ati mmg nak terjah masuk Body Shop tapi kalo duit x da kat tangan...
Mmg x da ati maaaaaaaaaa...
Tunggu next week ar...
Ada duit mau masuk...(besh...besh...)

Gambar main2 dlm Putra LRT(sgt besar idung saya tapi agak mancung la jgk idungku...wah perasan gitu!!!)

Lagik...


Semua gadis2 di dalam ini gambar still available....(ha...tu ada la yg nak ngutuk tue...)
^
^
Belum abis cakap lagik nih...
^
^
Kecuali 2org yg berbaju merah saja MARRIED ye...(sayakah itu???)
"Mcm berjanji pulak kita Kak Ita ye..."
^
^
Adik2 suma tu masih single tapi x tau la available ke x okae....


Ini yg saya makan(camne nak slim???)


Adik Miza...Just start joining our course on this week...
Sesungguhnya group kami tarak sombong...
"Betul x Kak Ita????

Ini pulak Adik Hani....
Sgtla bijak budaknya...
Speaking amatla fluent...
Anak Pegawai Tentera...
Jeneral lagik...

Mat Bangla yg cukup menghiburkan hati we alls...
Gelagat Mat Bangla yg x abis2 dok snap gmbr dia sengsorang...
Cian dia x da sapa nak tgkpkan gmbr :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...