Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, August 26, 2009

Nak Tayang Baju

N3 tayang baju baru :)
^
^
Layan je la walaupun x sepenuhnya....
^
^
Tapi tu la...
Kalo da tubuh badan tu ngalahkan model...
Pakai apa pun x cantik...
Mcm la model kat bawah nih...:p
^
^
Tapi apa yg penting...
Dalam diri tu mesti ada rasa CONFIDENT...
X gitu kwn2?
(sila abaikan kechubbyiannnn ku itewwwwwww)

Gmbr taken masa nak gi class pagi smlm...
Sementara tunggu lif yg lembab itew!!!

5 comments:

  1. sempat lagi ber possing mauttt.... possing ala ramadahan gitu!

    ReplyDelete
  2. posing maut apa camtu kak yan :p...hehe

    kak alona...baju raya pun x beli2 lagi kak...

    model gebus ye kak ena???

    ReplyDelete
  3. suami nak masuk polis ke?
    aku cuba minta abg ipar tolong la kalau dia nak tolong. biasa dia ni susah kalau kitorg minta tlg... abg ipar aku yg buat tapisan sbb dia bahagian IT... sms aku no ic n segala details lepas submit form. kalau dia murah hati nk tlg, leh la dpt. kalau dia berat hati nak tlg, x dpt la aku nak menolong. doa2 la dia nak tolong...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...