Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, August 22, 2009

Suka this sweet gurlz

Besa la kalo org x da anak nih...
Suka la nak melayan anak org tu...
Anak org nih...
Anak2 dlm pixa di bwh itu adalah anak kpd kakak yg menjaga kedai baju di bawah opis saya :)
^
^
Actually saya berkenan ngn this gurlz...
Looks so sweet maaaa with her chinese look itew.....
Umur 4taun...Panggilannya Baby.....
^
^
Yg belakang itew adalah abg kpd Baby...
In reality...
Ku semangattttttttt badannya...
Tau x apa dialog Baby yg buatkan saya ngn kengkwn tergelak sakan???
^
^
"Auntie...nak belon lagi 1...Si Gemuk tu nak"
Hehe...Lawak betul....





Nih Auntie yg lelebihnya.... :p

Pose drpd Baby....

Sweet in Pinky right??????????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...