Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, February 20, 2012

Update Pagi Hari

*** Gmbr ni masa Malam Mesra Sempena Hari Polis taun lepas kat balai...Plan taun ni nak bertudung la...slow2 kan kata org...hikhik ***
^
^
Huh...walaupun x brapa sihat...
Tetap kuar pi Pejabat Pos mengepos minyak yg jiran lama beli drpd Azie secara on9...
Lama pun x jumpa jiran tu...
Baru je bersua semula melalui FB last year...hikhik...
^
^
Pas gi Pejabat Pos trus pi Bestamart@Pasaraya la apalagik...
Teringin rasa nak makan Nugget tu yg pi beli sebelum balik rumah...hehe...
Beli sos cili kimball, thousand island brand Telly, nugget saudi, beli telur 10biji & UPT...haha...
Cecah dekat RM30 la jugak...hikhik...
^
^
UPT tu saja je beli...
Hobby kot...hihi ;p
Kalo ngn Hubby..Azie tak beli coz Hubby bising sbb selalu sgt beli tak tentu hala...haha
^
^
Last month peod ala2 manja 20/1-24/1...
Ujung bulan la baru check kan??? ;)
Kwn2 yang singgah di sini doa-doakan la ya...
Moga2 taun ni sebelum menginjak ke 3series next year...
Impian utk punya baby tercapai...
Amin Amin Amin Yarabbal Alamin ;P 

2 comments:

  1. rajen eh beli UPT.. aku dlu penah beli 3x...pas 2 bila da kuciwa mls da nk beli...tggu ada tanda2 br beli..ikotkan byk kali da lewat piyed...hihihi...apapun, kita trs dan trs berusaha k...aku doakan kali nih ko lekat...yela kan, da nk umo 30 tahun da tahun dpn...hope ada la seblm menginjak ke usia tu...huk2

    ReplyDelete
  2. bukan rajin la mala..hobi kot...hikhik...aku doakan kita suma yg ber TTC...lekat la dlm masa yg terdekat...aminnnnn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...