Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, February 24, 2012

Asyik Makan Je

Ini lah menu utk arini...
Pajeri Terung+Ikan Bilis&Tempe Bercili ;p...
^
^
Haaa...telur masin pun da siap direbus...yumyum...
Elok berlari ke dapur nak tutup dapur gas...
Tersepak lak bata yang Hubby lapik mesin basuh...
Adoi makkkkkkk...
Sakitnya...nasib la tak luka atau tercabut kuku...huhu....
^
^
Skrg tgh tunggu Hubby balik keja...
Pas Hubby balik kilija mamam la apa lagik kan???...hikhik...
Ce cita mcmana Surirumah nak kurus???
Ke saya je Surirumah yg gemukkkkkkkssss???...haha....
^
^

4 comments:

  1. makan utk hidup...bukan hidup utk makan tau...
    makanlah makan yg menyihatkan badan kite, yeah!! ini pakar pemakanan, heee! ape lagi kite boleh buat Azie, surirumah sepenuh masa kan, hahahaha..

    ReplyDelete
  2. yup kak...mkn utk hidup...azie ni akak nampak ja gemuksss tapi azie ni mkn x byk sgt...memilih bab mkn..pendek kata cerewet kalo bab makan...kalo yang x kena ngn tekak..mmg x telan la..mana yg kena ngn tekak..tak la pulun sakan pun ;p...

    ReplyDelete
  3. bagus2..maybe keturunan jugak kan...
    takpe2..azie masak ikut tekak Azie, kalo sedap kata azie, sedap juga la kata suami mu itu...

    ReplyDelete
  4. x tau juga la nak kata sbb keturunan ke apa kak eMMe sbb dalam adikbradik azie...azie yg paling sihat ;p gemuk x bermaksud x sihat kan???...ada je org yg kurus lagi byk sakit dr org2 yg gemukkkksss...hikhik...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...