Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, February 24, 2012

Sakit Lak Perut Nih

Adoiiii...satu hari ni perut mcm2 sakitnya...
Nak kata senggugut tak pulak....huhu...
Tapi andai kata kalo peod nak dtg pun...datang ja la...
Saya tak kisah...
Janji saya le usaha lagik pasnih...
^
^
Tapi kalo saya peknan...
Khabarkan la berita gembira itu...huhu...
^
^
Ohhhh ya...
Semalam saya da start mamam Bidadari botol ke2...
Sapa2 yang penah mamam Bidadari...
Sila share pengalaman anda mamam Bidadari ya...hikhik 
Itupun kalo sudi nak share la ya....
^
^
Adoi makkkkkk...makin sakit lak perut nih...huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...