Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, February 22, 2012

Orang Tua Tak Sedar Diri!!!


See...
Nampak sgt orang tua nih tak sedar diri kan???...hehe
^
^
Dia igt dia comei sgt la tu...huhu ;p
^
^
Rupanya nih la gambar yang tuan tanah tu ckp daripada siang tadi...huhu...
^
^
Haiyoooooo...
Kalau ini macam arrrr Puan Ajjjjjjie...
Waaaaa ta lak lugi oooo kalau ar tak lengok u punya gambaqqqqqqq...;p
^
^
Wa tunggu...punya tunggu...
Sekali ini gambaq u kasi tengok....
Wa putung sama u baru u tau....
Bikin ati wa sakit aja u ni...
^
^
^
^
Haha...
Maaf la ya tuan tanah merapu tetengah malam ni...
Aiii...besa la kalo keseorangan nih....
Incik soami pun da lena di buai mimpi...ngehngeh
^
^
Japgi jam 3am Hubby naik keja sampai jam 7am...
Pastu esok kira Offday Hubby la alkisahnya ;)....
^
^
Nak masak apa la esok ehh???
Macam x lalu ja nak makan nasi da...
Mee Kari???...
Mee Rebus kah???....
Spagetthi kah???...
Hahah...esok la pikiaq...
Nanti esok discuss ngn Hubby dulu...hikhik...
Besa la...Yang paling utama adalah perut incik soami....
Bini nih besa ja la...
Bak kata Salih Yaacob.... " I follow "...

3 comments:

  1. btol kite pikat selera suami kita dulu kan...
    kite ni selera sokmo, tak kisah punye...

    tu gambar 'ucuk acam' ekkk...heheheh
    azie azie... tetap cumel... eh! jgn la ckp tua... hehehehe...awet muda maaa...

    ReplyDelete
  2. eh comel lg la..kita lom tua...haha

    ReplyDelete
  3. tul tu kak eMMe...perut Hubby yang kena jaga betul2...sekurang2kurangnya kalo dia nak buat hal..dia pikir 1000 kali...hikhik...mmg penah experience kak..hikhik ;p...penah jadi dalam perkahwinan azie tapi bila kita jaga mkn pakai hubby nih...mmg apapun hubby kita akan nilai balik dan kat situ dia akan fikir balik...dan tau kita bini yg terbaik..ecececehhhh..hikhik ;)...aar kak...gmbr tu la...hehe...x comel la...jgn la ckp...malu azie...hikhik...

    mala...
    ya la kan...masih muda remaja kan kita suma...hikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...