Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, February 15, 2012

Hari-Hari Berfikir

Selamat Pagi kwn2 yg sudi singgah di sini pagi ni ya ;p
Arini breakfast apa la?
^
^
Semalam saya buat Nasi Lemak...
Jadi arini saya suh Hubby beli roti canai ja la utk breakfast pagi nih
^
^
Malas la nak memasak bila bangun ja pagi air tak da...huhu...
Since last week mcm sakit ati sgt bila air asyik on n off...
Tapi nak buat camana kan...
Kat Sabah ni kalo letrik n air mmg mcm major problem kot ;p...hikhik
^
^
Ohhhh....hari2 brfikir apa la yg nak diupdatekan kat blog nih...
Supaya blog  tak berhabuk...
Supaya Nuffnang mencanakkkkkkkkkkk tinggi...haha...
Ehhhh...mcm hipokrit je ehh kalo ada yg kata berblog nih tak mengharap pada Nuffnang...
Melainkan kalo ada yg tak tau apa tu Nuffnang...n tak tau mcmana nak buh Nuffnang tu dlm blog...
Itu saya percaya la...
^
^
Actually...once bila kita da tau Nuffnang tu le kasi kita income sbnrnya...
Hahhhhhhhh...tipu la kalo kata na mo mengharap duit dr Nuffnang kan???
Sapa  yg na mo duit???
Ce cita...ce cita...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...