Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, February 17, 2012

Jadik Baby-Sitter Lagik

Ohhh...bulan 3 ni saya akan start jadi baby-sitter balik ;p...
Tapi kali ni ngasuh baby boy pulak...hehe
Gmbr kat sebelah ni Mama nya Jiha n Baby Irfan...
Kalo saya x silap dgr dr Mama Irfan...
Baby Irfan ni baru 6bulan cmtu ;p
Semangatkan badannya???...I likeeeeeeeee
^
^
Jiha ni umur 25...
Cute kan budaknya???...I likeeeee lagik...
Bertugas di Hospital Sipitang sebagai Pembantu Pegawai Penyediaan Makanan kalo tak silap ;p...
Dia ni org Kedah...
Kira org kampung jugak nih...
Loghat mmg sama da kami nih...haha ;p
^
^
Walaupun saya lahir n membesar di KL...
Tapi kalo bercakap dalam kalangan ahli keluarga n sedara-mara...
Loghat saya ni loghat Kedah gitu...
Sbb kami kan Taiping Utara jadi loghat tu mmg mcm org Kedah sikit ;p
Tapi kalo dgn kwn2 mmg x besa la ckp utara gitu...hikhik... 
^
^
Anyway..sorry ekk Jiha...
Akak songlap gmbr Jiha kat FB jiha Najihah Ahmad...hehe ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...