Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, February 14, 2012

Mimpi Semalam

Malam semalam...masa tgk cita cina Playboy Cops kat TV3...Pasang la MP3 Ayat Qursi pastu letak atas perut...Sampai la cita cina x abis tgk...da tertido...sedar2 jam3am Hubby balik keja n kejut masuk tido di bilik n masih berkumandang lagi Ayat Qursi tu...pastu sambung tido balik n dalam tido saya tu...saya mimpi saya kat hospital sekali ada sorang makcik tu tegur... " anak ni mengandung ni..." saya cakap ngn makcik tu.. " tak la makcik..saya check x da pun "...sekali makcik tu check nadi saya..dia kata.. " mmg ada ni nak...selalu kalo x le detect ni...mungkin baby ni cacat kot  " ....saya pun terdiam...pastu masuk bilik doc...bila kuar ja dr bilik tu tetiba makcik tadi ckp lagi sekali.. " anak ni mengandung kembar nih "....tetiba terus tersedar dr tido...huhu...saja je kan mimpi nih nak memainkan daku....
Mimpi nih mmg mainan tido kan???...huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...