Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 22, 2011

Udang Masak Lemak Cili Api Lagikkkkkkkkkkk

*** Gmbr ni gmbr yg pernah berupdate kat blog ni...lantak la kan asal x sunyi tanpa gmbr...hehe
^
^
Arini ada rakan sekerja Hubby, bdk bujang...request mo mkn Udang Masak Lemak Cili Api pasal ritu berbuka kat umah saya berbuka ngan lauk ni jadi terigt2 katanya..haha..Hebatkan akak??? X da la..besa2 aje...da drpd zaman sekolah mmg da start memasak kan...hehe..kalo x pandai saja ja la...tapi x la kemain pandai pun...ala2 je...Tapi bagus bdk2 ni...dorang bwk bahan seniri...Memahami gitukan almaklumlah msg2 belum dpt gaji...huhu..Kalo jadi dorang berbuka sini...Maybe saya akan masak menu lain juga antaranya Ikan Kembung 3Rasa dgn Sayur Campur. Kalo dorang x berbuka sini makanya kami mkn simple2 ja la...Lauk smlm pun byk lagi...hehe...Haippppppp...x baik tau membazir ;p...hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...