Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 8, 2011

Berbuka Esok

 
Oleh kerana bosan teramat sgt...saya telah melihat semula entri2 saya yg lepas2 dan akhirnya terjumpa la ini cerita Lama x Tayang...haha...dan setelah buat revision sikit...wahwah..Mcm zaman sekolah pulak..hehe...tetiba rasa terliur mo mkn spagetthi dan yg pasti of coz yg dibuat seniri la kan...lalalala..Jadi esok mo berbuka ngn spagethhi la...jemu sehhhhh ari2 mkn nasi...Haha...Arini pun belum buka posa lagi, da fikir menu utk berbuka esok...kihkihkih...Bini sapa la ni??? Buruk bebenor perangainya...hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...