Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 2, 2011

Jom Join AdF.ly

Kwn2...
Jom join AdF.ly  nak???.

Nak tau apa tu AdF.ly???

Ohh...simple explanation adalah...huhu...susah gak nak terangkan nih...hehe...
Actually AdF.ly ni peluang kita nak jana income juga mcm Nuffnang ;)
Tapi Nuffnang mcm susah je nak menjana income lebih2 lagi pada blogger yg x femes cam saya ni...
X mencanak langsung...
Satu check Nuffnang pun belum pnh saya dpt claim..huhu...
Kan da kata tadi blog saya mmg x femes...
Makan taun kot baru dapat rasa hasil berblogging ;p
^
^
So far saya join AdF.ly ni...ok juga la...
Tiap 2jam mesti naik...
Da mcm main saham pulak saya
Tapi AdF.ly ni sentiasa naik la...
X la mcm saham..ada turun ada naik...
As long ada org view je blog kwn2 at least 5saat pun akan dikira jugak tau...
Itu yg menariknya...yehaaaaaaaaaa...
^
^
Apa kata kwn2 suma join saya join AdF.ly nih...
Free je...
Apa bayaran pun x da...
X yah la nak susah ati okae ;p
Bila da join ni mcm best sgt coz setiap 2jam account akan updated...
And of coz la akan naik income anda tu...
^
^
Kalo saya blog yg x femes pun asyik je naik setiap 2jam...
X kan blog kwn2 yg femes x naik2 kan???
Jadi apa tunggu lagi...
Jom cepat join AdF.ly

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...