Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 1, 2011

Nak Dengar Cita X?

Hehe...Jgn jeles bah kami baring2 gini...Actually time ni kami landing2 sambil tgk tv...sorang utara...sorang selatan...ok la tu kan?...Bukan 18sx ya...hahahaha...Kang ada yg nyampah ngutuk saya nanti...Nanti x pasal si Anonymous muncul kembali....hehe

Sbnrnya ada something yg saya nak cerita pada kwn2 tapi saya x pasti sama ada harus cerita atau x. Berbelah bagi juga ni coz takut ada yg fkr lain pula nanti. Bukan nak menunjuk2 pun coz cerita yg nak diceritakan ni pun belum tentu kesahihannya.
^
^
^
^
Jap saya fikir2 dulu sama ada harus share atau x ya kwn2...hehe....Nanti saya kasi update lagi okae. Sila jgn marah...kalo x mo kena jual...hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...