Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, August 11, 2011

Igt Lagi Kan???

Igt apa??? Ohhh...Ritukan saya ada update psl kwn baru saya yg kat sebelah ni kan? Gmbr yg sama jugak saya update aritu...hehe...Esha ni la kwn saya yg diberek sdg mengandung tapi awal lagi la kandungannya...huhu....Jelesnya ngn dia...umur 23 tapi anak da nak masuk 3...uwaaaaa....tapi itu rezeki dia kan...org kata rezeki msg2 ;)  Mungkin Allah da aturkan yg lebih baik utk saya n Hubby...lambat atau cepat ja...Insyaallah. Kena lah kami terima Qada' n Qadar drpd Allah swt dgn seredha-redhanya. X baik untuk saya menidakkan kekuasaan-Nya  kan ;)  Ya saya tau saya sgt la begok time saya sgt down...huhu... Sila jgn tiru sikap saya itu okae...hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...