Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, August 25, 2011

Luit Laya Mehhhhhhhhh ;p

Huhu...taun ni x dpt la nak kasi duit raya kat sapa2 pun.Almaklumlah housewife kan?. Hehe...mengharap duit raya adalah...hehe..itupun harapan utk dpt duit raya drpd Hubby n Kakak ku...kihkih...Kakak ada nak belikan something tapi saya x mau jadi saya kata saya nak duit raya je..hihi..Kakak saya tu ok...Yg mak si Tisya n Sara tu...X malu kan?. Peduli apa...kakak seniri jugak... Slalu jugak saya pau dia..hehe ;p...Best pulak terigt zaman berkerja dulu...dpt bagi Mak Abah duit raya byk sikit...Adik2, anak2 buah merangkap anak2 kakak2 pun dpt saya bagi byk tapi skrg nan ado...Huhu...Sini susah nak dpt keja...kalo keja kat kedai2 biasa pun gaji kecik sgt dlm RM350...padahal nak pi pekan mo duit minyak RM10 sehari jadi lebih baik dok umah je kan???. Kalo mo keja2 opis mana la ada..kalo ada pun ritu, dorang x mau amik katanya bini polis...polis slalu pindah randah...Abis tu camne???. Mintak keja kat satu kilang besar utk keja kat opis...katanya dorang utamakan org Sabah n belum kawin..huhu...Pejabat gomen mmg byk tp suma tu via SPA jugak...da panggilan interview pun x da...huhu. Camne???...Mo pindah KL balik...x kan nak tglkan Hubby kat sini sorang2 kan? Bahaya...ish..mmg bahaya..jadi terpaksalah saya korbankan masa depan sendiri demi Hubby n family kecik ku ini ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...