Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, August 11, 2011

Program Favourite ;)

See...Ce teka sapa kat gmbr sebelah ni???..huhu...Sapa la yg x kenal ngn Sheila Rusly kan???...Mmg nipu la kalo org Malaysia x kenal artis nama Sheila Rusly ;)...Oh....saya x la minat sgt kat Sheila Rusly tapi suka juga la tapi x over ya dik non...hehe...Apapun, beliau mmg berbakat dlm bidang lakonan n masakan juga of coz la kalo da 7taun buat rancangan ni kan ;p Rancangan apa kwn2?Ketuk-Ketuk Ramadhan. Kalo bulan posa, rancangan Ketuk-Ketuk Ramadhan ni mmg my favourite tv programme la...Kalo x tgk rasa mcm rugi pula. Terus-terang saya ckp, saya tgk bukan sbb mo amik resepi2 nya tapi sbb suka tgk gelagat Sheila Rusly n para artis yg mmg menghiburkan hati. Nak tergelak pulak tgk pelakon Yatt ritu, Yus JAMBU...haha...mmg gelak terbahak2 saya dibuatnya...Ohhh...over kan mak noksssss?..hehe..
Jadi siapa pula artis arini ya???...X sabar nak tgk jam 12.30tghari ni...
^
^
*** Now tgh layan Ketuk-Ketuk Ramadhan kat TV1...Ini adalah entry AutoPublished. Sekian, Terima Kasih ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...