Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 8, 2011

Masak Apa Buka Nanti?

Arini mo msk apa ya???...Ohh..itulah persoalan yg selalu menghantui hidup suma org kan??? Haha...idak la sampai menghantui cuma membuntui ja...haha...tgk...salah da tu penggunaan ayat...tidak bagus utk adik2 yg sedang bersekolah ekk...

Uittsss...sedap pulak ini Pizza...Nanti kalo pi KK, mo mkn Pizza la...Ini gmbr bulan brapa ntah aritu...lupa da...haha...

Tadi b4 Hubby gi keja jam 11pagi, Hubby request suh masak gulai ikan utk berbuka. Even saya x la brapa sihat arini saya tetap akan masak juga. Apapun tunggu Hubby balik keja jam 3ptg nanti la coz beberapa bahan illek. Tadi juga da siap sms Hubby suh beli rempah ikan, tomato & bendi. Makanya berbuka nanti adalah berlaukkan Gulai Ikan Tongkol gitu...hehe...Ohh...saya rasa amat x lalu mau mkn gulai tapi oleh kerana mengikut kehendak si suami...I'm okae ja la...Jadi apa pun menu kwn2 arini, yg penting jgn membazir ya ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...