Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, August 7, 2011

Kempunan...Kempunan...huhu

Da lama saya teringin sgt mo mkn durian...Mmg kempunan x hingat la...Kira kalo betul mengandung, baby saya mesti meleleh2 air liurnya gitu..hehe. Akhirnya hari Sabtu lepas iaitu pada 6/8/2011 dapat juga saya mamam durian setelah sekian lama menginginkannya. Yumyum...sgt sedap okae ;) Kat sini sumanya jual ikut timbang jadi nak beli mmg la sgt x da ati. Nak dijadikan cita, tetiba ritu sembang2 ngn adik Nurse yg berjiran ngn saya ni...sembang punya sembang katanya ada org jual di Hospital 1tapau RM10 makanya dengan excitednya saya trus order kat adik tu. Ptg Sabtu tu saya terlena...wah...Kurang pahala posa kan???hehe...tetiba tgk adik Nurse tu...dia dtg antar durian...bila saya nak bayar dia kata x yah...belanja katanya so Alhamdulillah la kata kau kan...Rezeki di bulan Ramadhan la tu namanya. Semoga adik tu murah rezeki hendaknya...Aminnnn...Apapun sgt lega sebab dpt mamam durian itu. Akhirnya bila bangun pagi rasa mo demam, gusi bengkak, lenguh2 belakang gitu...Haishhhhhhhh...Musykil pula tapi whatever pun tetap mau makan lagi durian...eee...cedapnya...yumyum...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...