Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, August 8, 2011

Gulai Ikan Tongkol + Ayam Goreng Berempah


Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi...Kenyang sudah perut kami suami isteri. Seperti yg saya cakap dlm entry sebelum ni...Hubby request mo mkn Gulai Ikan Tongkol jadi saya menurut permintaan Hubby saya la...hehe...Kata mo masuk syurga kan???hikhik...











Pas masak gulai tu saya hanya goreng Ayam Berempah. Balik drpd keja jam 3ptg tadi, Hubby beli 2 jenis kuih...See...we all sangat berjimat-cermat kan??? Untuk pembasah tekak pula kami minum Air Kelapa..bkn  beli ye tapi smlm jiran bagi 2biji buah kelapa.
See.... Rezekikan???Alhamdulillah... murah rezeki kami walaupun hanya sekadar buah kelapa...;p 

Ehh...kalo mo beli sebiji pun mo RM3 juga kan?.. X kisah la brapa pun harganya tapi kalo da org kasi tu tetap namanya rezeki ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...